Sparks Fly...
Sedihhhhhhh !
Tuesday 22 May 2012 • 11:00 • 0 comments

Assalamalaikum , heyy and holla !
Bagi yang islam , jawab soalan dulue kayy ...

Jam sudaa pukol 1.40 pagyy and mata belum boleh tertutup lagyy , esok exam . Paper geo and sivik . Not important laa , mood wana hary niyy memang loww tahap bawah gilee laa weyh . Rasa macm nak menangis . I need somebody untuk aku lepas kan semua niyy . Tak ta nak mulakan macm mane , mate aku tahan untuk menangis sebab adekk aku belum tidur lagyy . aku takudd dye nampak aku menangis pulakk kadd siniyy , Perasaan aku sekarang bercampur aduk , ada rasa sakedd hatyy , marah ade ,nak nangis lagyy laa ade and menyampah and saked hatyy pon adee . Nak cerita bud mybe mende niyy ade yang akan buad aku malue . Aku pendekkan cerita jee laa kayy . Actually aku ada minat dekad sorang budakk niyy , aku minat , first time aku rase cinta pandang pertama gituee , Memng untung aku kalau dapad couple dengan dye , Bud , something berlakue yang membuadkan aku saked sesangad hatyy niyy , Dye boleh tanye mem aku single or tak , apa jadah namanya kalau mcm tue , Tapyy okayy laa coz aku belum terus terang dengan dye . Bende niyy membuadkan aku rase mcm diri aku tak laku . And membuadkan aku malue dekad diri aku , Lepas niyy aku tak nak lagyy suka dekad seseorang lelaki melaenkan dye sendiri yang sukaa dekad aku and daa tengok sendiri mukaa aku . Sedeyh gilaaa . Aku adee tweet dekad twitter pasal mende ala niyy , aku tanye dye orang semua , perlue kee dye tau yang aku suka dye . And ramay kate perlu . Bud kalau dye tolak ? Malue right ? Huh , aku sedarr diry aku tak sebarape cany=tek macm girl dekad luar sana , bud tolong laa jaga hati aku sebagai seorang kawan or perempuan , Mood ? jatuh ! sediiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .

Disclaimer
Welcome To My Diary

Assalamualaikum all muslims. First of all, Aku nak ucapkan ribuan terima kasih sebab sudi melawat dalam blog iniyy. Semua story aku akan aku ceritakan dalam niyy, tapy bukan semua. Ada setengah hanya orang yang aku percayai sahaja akan aku ceritakan. Btw jangan lupa follow kayy. Thank dan bye .


Shout out loud !



Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them