Sparks Fly...
Kite ade dy . Awq ade ? :P
Wednesday 18 April 2012 • 09:55 • 0 comments

Hye , holla , hello and asmekom yg tengh bace blog wana niyy jee kayy .

Okeyy , sekarang jam menunjukkan pukol 12 lebiyh , huh , best-II , malam-II bute niyy webcam dengan meera and pieqa , haha , dengar misteri jam 12 , suke nye , haha , pieqa tidur umah meera , mesty gedik erh kau pieqa , btw dalam senyap-II dy org pegy capture screen muke ,aku , adoyy , kalau cute miut ta pee jugak , niyy muke aku yg skema gilee , and then pegy post dekad fb . Cm cibeng gile boleyh , maluu sangad-II , btw forget it .

Actually bukan niyy yg wana nak kongsi malam niyy , yg nak dikongsi sebenarnye ialah pasl sesorang niyy , sape kah gelaran tersebud ? haha , meyh wana cite siked , dy seorang budak lelaki yg bername alem , berumur 15 tahun kodd , betul laa , stay mane lupe pulak , dy niyy baek gile , caring , ensem and ape-II jee laa tapy yg baek-II jee kayy , dy niyy pangkad abg laa untuk wana , nak kenal ? add laa dy , niyy link fb dy ,
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003246743434
haha , sory alem , wana daa jual fb pulak , :P .

Kenape tetibe aku tergedik gedik post pasl dy plak niyy , haha . Saje jee , lagy pon dy tau laa :P , wana nak kongsi kad korg kenape wana kate dy caring , hah ! niyy dy bukti nye yg menunjukkan dy niyy caring gile .




Nampak tak chat screen kad atas tue , hah , niyy time wana tau malaysia nak kene tsunami , memang takod gile laa time tue , and dalam mase same wana chat nan dy , tengok ! caring gile kann , terharue gile boleyh , haha . wana sayang dy as are brother or fren laa . kayy laa , jus niyy jee yg wana nak cite , tak nak lebiyh-II , nnty awek dy marah pulak . Kayy laa . bye all 



▲ Triple A ▼


Disclaimer
Welcome To My Diary

Assalamualaikum all muslims. First of all, Aku nak ucapkan ribuan terima kasih sebab sudi melawat dalam blog iniyy. Semua story aku akan aku ceritakan dalam niyy, tapy bukan semua. Ada setengah hanya orang yang aku percayai sahaja akan aku ceritakan. Btw jangan lupa follow kayy. Thank dan bye .


Shout out loud !



Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them