Sparks Fly...
Bola bola bola . [ EURO 2012 ]
Friday 15 June 2012 • 12:40 • 0 comments

 


 Assalammuallaikum abang , akak , adek , makcik , pakcik semua .
Do you see that ? Jadual EURO lha syalll . Hahaha , Kopi kopi lha :)
Sekarang pukul 3.25 pagi tapi aku still belum tidur lagi . Alahh , korang macam tak kenal aku . Kebanyakan post aku tulis time pepagi bute kan . Time korang semua tengah mimpi indah-II belaka . Waahhh , untung lha kau orang dapat tidur time-II niyy . Aku tak tahu lha penyakit ape yang ade kadd aku niyy , tengah malam jee mesti tak boleh tidur . Pukul 5 pagi macam tuu baru rasa mengantok , nnti dekad sch mengntok pulakk . Tapi selamat aku sch petang . Bulan niyy memang tak boleh tidurr lha , apesal ? EURO lha weyh , HAHA . aku niyy bukan minat sangat dengan bola niyy , kecuali time harimau malaya main hari tuu , yang lawan persahabtan dengan singapura kan . Malaysia menang .. :D , Haha . Aku start tengok EURO niyy punn time abah aku bukak bola , Time tuu Portugal lwn Denmark . And tetibe terpandang abang hensem dalam tv tuu . Cristiano ronaldo lha weyh . Hensem gilee boleh . Ape lagyy , mengadap jee lha sambil makan coklat . Masuk siket cerite , time abah baluk kerje , abah beli 7 kotak coklat . Sedapp gilee lha syall , dha lha lae tak melantak coklat . Dengan lurah coklat yang pekat tuu , perh . melilir . Haha , real pulak aku niyy . Sekarang niyy punn tengah melantak coklat tuu lagi . Niyy dha bekas ke3 , aku kebas adek aku punya . Malam niyy tengok bola , Sweeden lwn England . Agak-II korang pilih ape ? Mesti lha England kan kan kan . ;) Tapi bosan jugakk tengok sorang-II , abah kerje malam , ibu penat tadi satu hari keluar buat kerje , bebudak kecik niyy membuta awal pulakk , alang esok nak sch so dye tidur awal . Aku sorang jee lha mengadap tv dengan lappy niyy . Perut lapar lha , dekad dapur makanan semua kene masak , tak kan tengan pagi niyy aku nak masak dengan bunyi kuali memekak . Tahan jee lha . Malam niyy aniq tak onl lha , asal hah ? herm :\ . Tak apa lha , Kayy lha , nak tengok bola . Bye korang semua . Aku gerenti korang baca ala kadar jee kan . Haha :)

Disclaimer
Welcome To My Diary

Assalamualaikum all muslims. First of all, Aku nak ucapkan ribuan terima kasih sebab sudi melawat dalam blog iniyy. Semua story aku akan aku ceritakan dalam niyy, tapy bukan semua. Ada setengah hanya orang yang aku percayai sahaja akan aku ceritakan. Btw jangan lupa follow kayy. Thank dan bye .


Shout out loud !



Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them