Sparks Fly...
Happy Bufdey To My Beloved Mother
Tuesday 3 April 2012 • 10:50 • 0 comments

Ibu
sembulan bulan sepuluh hari 
kau mengandungkan ku
terpana segala kudratmu
mengendongku dalam keperitan
kesakitan yang amat
ibu
terima kasih atas segalanya
kerna membenarkan ku lahir ke dunia
yang pasti akan memenatkan mu
lagi menambah kesibukan mu
ibu
tiada apa yang mampu aku berikan
hanya sekeping hati yang tulus ku berikan
untuk menyayangi hati tua yang melahirkan ku
dengan penuh kasih sayang
ibu
ku harap dikau bahagia bersamaku
sehingga ke akhir hayatmu
dengan senyuman dan kasih sayangku
sebagai membalas segala jasamu
ibu
kaulah ratu hatiku
kaulah duniaku
kaulah jiwaku
kaulah syurgaku
ibu
terima kasih 
ku ucapkan seadanya
dengan kucupan ku taburkan
tanda sayang ku kepadamu.

Ibuku

Tarikh 1.4 Ialah Tarikh Paleng Bermakne Bagi Ibu Aqu . Inyy Ialah Tarikh Ary Jady Mak Aqu . Yang Ke Bape Erk ? Yg Ke 38 Laa . Haha . Mude Ag Ibu Aqu Kan . : ) . Ibu Aqu Seorang Yg Penyabar . Kuad Touching . And Bla..... Bud Yg Aqu Suke Perangai Mak Aqu Niyy . Dy Taq Suke Tengok Anak-II Dy Taq Dapad Pee Yg Dy Naq . Dy Sanggop Buad Pe-II Saje Jnjy Kan Anak Dy Senang . Bud Kekadang Aqu Kesian Ad Ibu Sebb Aqu Selalo Saked Kan Aty Ibu . Aqu Sedar Bud Taq Boleyh Sebb Ibu Suke Cari Kesalahan Angah . Sory Oke Ibu . 

Tepad Malam Ue . Malam Bufdey Ibu Aqu Leew . Ayah Aqu Baleq Dry Kmpong . Ayah Aqu Beli Laa Kek . Actually Mak Aqu Nak Makan Oblong ( Burger Besar ) Bud Ayah Aqu Tao And Mak Aqu Taq Bg Kite Org Bg Tao Ad Ayah Aqu . Tetibe Ayah Aku Kluar And Lame Jugaq And Dy Baleq Beli Chicken Chop . Woo . Daa Lame Taq Makan Mnde Alaa Ue . So . Kite Org Jus Sambod Bufdey Ibu Ad Umah Jee . Makn Kek And Chicken Chop . Oke Leew Dry Taq Dee .

Oke Laa . Sniyy Jee Oke . Angah Sayang Ibu 





Disclaimer
Welcome To My Diary

Assalamualaikum all muslims. First of all, Aku nak ucapkan ribuan terima kasih sebab sudi melawat dalam blog iniyy. Semua story aku akan aku ceritakan dalam niyy, tapy bukan semua. Ada setengah hanya orang yang aku percayai sahaja akan aku ceritakan. Btw jangan lupa follow kayy. Thank dan bye .


Shout out loud !



Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them